The Book of Awesome

The_Book_of_AwesomeDen här boken tipsades jag om av en elev. Och vilken härlig bok! The Book of Awesome samlar en massa awesome-moments, t.ex. pefectly toasted toast, when the socks from the dryer all match up perfectly, sleeping in new bedsheets, popping bubble wrap.

Sådant som gör dagen snäppet gladare helt enkelt. Och hur härligt är det inte med en sådan bok?

Bokens författare Neil Pasricha har också kommenterat allt, ibland kort och ibland långt. Alla texter slutar också med ett och samma uttryck – Awesome!

Min personliga favorit är den nedanför. Så har jag tillbringat många timmar i sommar. Ni som följer mig på Instagram vet vad jag menar…

20130904-144822.jpg

2 thoughts on “The Book of Awesome

Kommentera gärna!

