En kasse böcker

Jag tillbringar helgen med att kolla på film och läsa böcker. Det är vad jag kallar en perfekt helg! Jag fick med mig en kasse böcker hem från jobbet i går, som det säkert kommer att bli mycket av framöver. Det är svårt att liksom inte få med böcker hem när man jobbar i ett bibliotek.

Det kommer att vara mycket fokus på ungdomsböcker framöver, mer än vanligt. Jag läste ut en riktigt bra sådan tidigare i dag – recension kommer.

Men nu – dags att välja en ny bok ur högen.

4 thoughts on “En kasse böcker

  1. Jag minns också att det var jobbigt att jobba på bibliotek med tanke på alla nya böcker som man ständigt blir påmind om. Lite som att jobba i en godisbutik! 😉

Kommentera gärna!

