Det bästa mötet

20130930-173527.jpg

Det fanns en författare jag väldigt gärna ville träffa på Bokmässan; Cecilia Samartin. Jag kunde inte hitta henne på söndagens program, så jag inledde besöket med att gå till Bazars monter. Till min stora lycka var hon där just då! Jag fick en pratstund och en signerad bok och efteråt var jag tvungen att sätta mig ner en stund för att smälta intrycken. Hon var så himla trevlig och mysig och jag blev helt rörd av vårt möte.

Efter det mötet kändes hela Bokmässan som ren lycka. Jag gick omkring och bara njöt, shoppade och lyssnade på diverse författare. Förutom de böcker ni kan se i gårdagens inlägg blev det också en hel del shopping till dottern. Jag fick också ytterligare några böcker signerade samt mötte en blogg-vän. Mer om detta i senare inlägg!

One thought on “Det bästa mötet

Kommentera gärna!

