Apropå zombies

20131005-213306.jpg

Det är oktober nu, vilket betyder att säsong 4 av The Walking Dead drar igång. Den 13:e oktober för att vara exakt. Och det är med en viss skräckblandad förtjusning jag ser fram emot starten. Jag har ju äntligen börjat slappna av när jag möter människor i skogen. Jag reagerar inte längre med att nästan kasta mig i skydd för zombies. Därför är jag nu lite orolig att denna zombie-rädsla drar igång i samband med säsong 4.

I vilket fall som helst ser jag fram emot att få veta fortsättningen. I väntan på den 13:e googlar jag bilder, fakta och annan kul fakta om själva inspelningen. Det är bara att inse; jag har blivit ett stort fan av den här serien.

6 thoughts on “Apropå zombies

Kommentera gärna!

