Arton kvar

Den här veckan har jag verkligen tagit tag i mitt läsande igen. Två halvlästa böcker har blivit utlästa och en ny bok har både påbörjats och avslutats. Och detta betyder att jag nu är nere på 18 böcker att läsa innan jag når mitt 100-mål. Bara 18! Och november har inte ens börjat. Känns bra, riktigt bra.

I helgen är det jag och en bok (minst) och yllefilten som ska hålla ihop. Och efter det vankas ju en hel veckas ledighet. Yay för det!

One thought on “Arton kvar

Kommentera gärna!

