Sista månaden

Hej december! Sista månaden på året och därmed även sista chansen att spurta mot målet att nå 100.

Jag hamnade i en liten lässvacka, men nu i helgen insåg jag vad som behövdes för att komma ur den – faktaböcker. Jag brukar ju ha åtminstone en skönlitterär och en faktabok igång samtidigt, men den senaste tiden har det bara varit skönlitterär läsning. Nu har jag under helgen läst ut 2 faktaböcker, eller åtminstone åt det hållet, och påbörjat en tredje. Det var visst det här min hjärna suktade efter. Inspiration, pepp och nya influenser.

Därmed har jag läst 91 böcker. 9 st kvar till målet!

Heja, heja!

3 thoughts on “Sista månaden

Kommentera gärna!

