Bokbloggsjerka – om att möta karaktärer

Veckans Bokbloggsjerka har frågan: Vilken karaktär skulle du helst vilja möta IRL och varför?

Alltså, den här frågan är ju plättlätt. Och jag kan svara samma som förra veckan då vi fick dela ut kramar. Mitt svar blir (självklart) Mr. Darcy! Och varför jag skulle vilja träffa honom? Men, vilken onödig fråga. Jag hade mer än gärna spenderat en dag med Mr Firth, förlåt Mr Darcy menar jag ju, och kramat på honom lite.

Och förlåt kära sambo om du läser det här…🙂

17 thoughts on “Bokbloggsjerka – om att möta karaktärer

  1. Jag träffar gärna Mr Darcy med, dock är jag mer förtjust i den nya mr Darcy än den gamla, inte för utseendets skull, utan mer för gestaltningen av Mr Darcy. Det vilar mystik över honom och mystiska saker gillar jag.

Kommentera gärna!

