Att närma sig 100

Nu börjar jag se målet där framme! Så nära, så nära nu…

Jag har två halvlästa böcker här hemma, och när de är klara behövs bara 6 st till så har jag nått 100. Yay!

Jag hoppas på att nå 100 innan jul, för då kan jag ta itu med de där tegelstenarna som ligger och väntar på att bli lästa: Flickan från ingenstans och Nyckeln. Vid det laget är ju dessutom alla betyg både iklickade och utdelade, eleverna är hemskickade på lov och vi lärare kan sträcka ut oss på soffan och sova läsa böcker. Bara 9 arbetsdagar kvar nu…

4 thoughts on “Att närma sig 100

Kommentera gärna!

