100!

Jag klarade det! Jag har läst 100 böcker i år! Yay mig!

Inför nästa år kan jag nästan lova att det blir färre. Med flytt till hus och renovering av detsamma lär läsningen bli lite lidande. Men det är helt ok. Det får bli som det blir.

Nästa år tänker jag också bara köra en enda utmaning: Författarfemman. Hur rolig än Boktolvan må vara stressar den mig lite också. Därför får det bli ett år av färre utmaningar, kanske färre lästa böcker, och förmodligen även mindre bloggande. Eller, i alla fall inte varje dag.

Och kanske, kanske blir 2014 året då hyllvärmarna blir färre. Det vore verkligen på tiden… 2014 blir ju dessutom året då mina magasinerade böcker kommer upp ur flyttlådorna och får flytta in i nya bokhyllor. Det blir kul att äntligen få upp alla böcker igen.

12 thoughts on “100!

Kommentera gärna!

