Hej!

Nu har det varit tyst ett bra tag härinne och jag antar att en del av er undrar vart jag har tagit vägen?

I samband med husflytten gick läsningen ner och i samband med det även lusten att blogga. I år lär antal lästa böcker nå något slags bottenrekord. Men, det är helt ok. Jag misstänkte att det skulle bli så.

Och inte nog med husköp och flytt – jag är gravid också! En mycket glad nyhet. Jag är redan halvvägs, och i februari väntar vi en liten lillebror. Tyvärr har jag drabbats av jobbiga förvärkar som nu har gjort att jag är sjukskriven 50%. Men, inget ont som inte har något gott med sig – eftersom jag är beordrad vila passar det ju väldans bra att kombinera detta med att läsa böcker. Så, nu kan jag alltså sitta och vila i min extremt nedsuttna soffa, och läsa. Himlans bra.

Ett litet hej och en förhoppning om att det i alla fall finns någon som fortfarande läser härinne? Förhoppningsvis kommer det snart lite nya inlägg med boktips, för lite har jag trots allt läst sedan sist. Just nu är det Fredrik Backmans nya som plöjs t.ex.

På återseende!

19 thoughts on “Hej!

    • Och jag har saknat alla er. Jag har inte ens orkat läsa bokbloggar, så just nu känner jag mig lite lost. Men nu har jag ju hela hösten på mig att läsa ifatt.

  1. Åh, vad glad jag blir! Jag har saknat dina inlägg! Vad roligt med en ny lite medmänniska. Hoppas att det lugnar sig lite, när du kan ta det lugnare.

  2. Vi följs ju redan duktigt via instagram🙂 men det ska bli kul att läsa lite blogginlägg av dig igen också! Välkommen tillbaka! Du får ta det i din egen takt och vara rädd om dig och nya bebben i magen.

Kommentera gärna!

