Läser just nu

  
Det ligger två böcker på min sänghylla för tillfället. Linda Olsson är en stor favorit och jag började förväntansfullt läsa I skymningen sjunger koltrasten. Men så fick jag hem Jojo Moyes Etthundra mil och genast fick jag beslutsångest. Den förstnämnda är lite deppig att läsa och egentligen inte alls rätt sinnesstämning just nu, så det blir kanske en pausfågel där för att ta tag i Moyes i stället. Hon brukar ju leverera, i alla fall allt som jag läst hittills. 

Någon som läst och gillat?

4 thoughts on “Läser just nu

  1. Moyes-boken är jättebra! Jag var på dåligt humör när jag började läsa den och på bra humör när jag var klar!🙂

Kommentera gärna!

