Läsning just nu


Jag missade den här boken när den kom ut eftersom jag var alldeles gravidmosig i hjärnan och det fortsatte ju med ett års amningshjärna. Hahaha… Jag stavade fel och fick faktiskt upp ordet amningshjärna som förslag. Det säger en del om det tillståndet… 😊 

Men nu ammar jag ju inte längre (sedan januari) och hjärnan börjar sakta återgå till att bli mer aktiv och mindre mosig. Det betyder mer läsning! Och det är så fantastiskt skönt att kunna läsa (och skriva!) igen. Jag lär ju inte komma upp i 100 böcker i år, men kanske 50? 

I alla fall, nu kan jag äntligen ge Jag ger dig solen en ärlig chans. Jag älskade ju verkligen Jandy Nelsons Himlen börjar här

Kommentera gärna!

