TV-serier A-Ö

Peppe och jag har ju kört en filmresa A-Ö ett tag som nyligen avslutades. Jag blev lite inspirerad att fortsätta denna utmaning, fast i TV:ns värld i stället. Fast den här gången tänkte jag att vi inte skulle dela upp det, utan båda två kör alla bokstäver. Vad tycks? Och självklart får även ni andra hänga på om ni vill!

Först ut är ju bokstaven A och det här var ett enkelt val. Min dåtida favorit Alf så klart! Jisses vad jag diggade den serien när den gick.

Så Peppe (och ni andra om ni vill) – favoritserie på A?

 

5 tankar på “TV-serier A-Ö

  1. Härligt Malin mycket br aide. Jag har gjort min A och B nu. Jag tog B ganska snabbt för det här blir lite klurigt, inte lika mycket filmer som serier. För övrigt vill jag bara säga att Jens L Aldrig Fucka up är årets bästa bok läs den!

    MVH Peppe

  2. Snowflake99 – Lite roligt att vi lyckades tajma så bra! 🙂

    Peppe – åh vad du är snabb! Ska se om jag kan lägga ut min B rätt så snart med. Jag vet ju redan vilken jag ska ha…

    Annelie – bra val!

    La Bibliofille – Jag är lite osäker på om jag har sett den, men jag vet ju vilken det är.

Kommentera gärna!