And the winner is…

Det var många tävlande och det tog lång tid att skriva ner alla (och trippelkolla att alla kom med) och sedan klippa ut och vika ihop. Pust. Men så superkul att så många ville vara med och tävla!

Men nu är alltså vinnaren dragen och det var min dotter som fick äran att välja bland alla lotter:

DSC_2580kopDSC_2583kopDSC_2588kop

Ja, och som ni ser på sista bilden fick den vinnande lotten en blöt, kladdig puss vilket gjorde att en närbild på lotten bara visade en kladdig, fettflottig (hon hade precis ätit en macka) ihopskrynklad lapp. Men om man tittar riktigt noga kanske man kan läsa vad det står på nedersta bilden….

Om inte så kan jag avslöja att vinnaren är….

Linda – Enligt O

Grattis säger dottern och jag!

Och nu råkar jag veta att du i alla fall har läst två av böckerna redan innan, men då kan du ju alltid ge bort dem i present eller lotta ut dem eller vad du vill. De andra två tror jag däremot inte att du har läst.

Stort tack till alla som deltog!

4 tankar på “And the winner is…

  1. Pingback: Lyxigt paket - enligt O

Kommentera gärna!