Ljuvliga sommar och semester!

20130717-200724.jpg

Vet ni, jag hade ambitionen att skriva varje dag på bloggen under det här året. Men, jag tror jag befriar mig fån det löftet. Mannen är på väg hem efter att ha varit iväg flera dagar och vi har nu 11 dagar gemensam semester att njuta av.

11 dagar är inte mycket…

Jag hade egentligen tänkt vara duktig och skriva alla de recensioner som jag ligger efter med. Men äsch, de kan faktiskt vänta.

Så nu tar jag lite bloggpaus. Minst de där 11 dagarna, kanske något längre. Ha en fin semester hörrni! Och ni läser väl? För det ska jag göra – så mycket jag bara orkar och hinner.

5 tankar på “Ljuvliga sommar och semester!

  1. Vissa löften går utmärkt att bryta, men att sluta läsa böcker hade varit förfärligt. Såg att du hunnit med en hel böcker under året. En del av dem är pärlor som jag läst med stor behållning. Titta gärna in på min blogg och läs smakprov och recensioner om min debutbok. ”Mina fotsteg i ditt hjärta”. Ha en skön bloggledighet. Sommarkramar från Bosse Lidén

  2. Önskar dig många långa sköna goa stunder under din ledighet. sedan är du välkommen tillbaka med förnyade krafter. Ha det gott och njut!

Kommentera gärna!