Bokbloggsjerka – om böcker man inte vill vänta på

Åh, den här omgången är ju lätt som en plätt att svara på! För frågan är: om du fick välja – vilka böcker skulle du vilja se publicerade redan i dag och varför?

Fast jag väljer att fokusera endast på en bok, för just nu är det en bok som jag väldigt gärna skulle vilja få i händerna i dag. Och det är så klart fortsättningen av Katerina Janouchs serie om barnmorskan Cecilia Lund. Modershjärtats slut lämnade en hel del funderingar. Får jag bara fortsättningen av den boken i dag är jag nöjd.

8 tankar på “Bokbloggsjerka – om böcker man inte vill vänta på

    • En fortsättning blir det, om jag förstått Katerina Janouch rätt – däremot inte förrän om ett år. Pust. 1 år! Det är låååång väntan det. 🙂

  1. OK, jag ger upp. Jag ska börja läsa den här serien. Så fort mitt två månaders köpstopp är över så ska jag kolla upp första boken.

Kommentera gärna!