En bra start

Jag har lyckats beta av en författare på två av mina utmaningar, vilket jag tycker är en riktigt bra start. Om jag fortsätter så här lär jag kunna klara utmaningarna med råge. Fast, det är ju bara drygt halvvägs in i januari, så hur resten av året blir går inte att sia om än. Men jag tycker alltid det är så skönt med den där första bocken. Check! En klar, jag är på väg. Känns bra.

I Författarfemman blev Nicholas Sparks förste man ut, men av honom har jag tänkt att läsa fler böcker. Jag har nog 3 eller 4 till i hyllan här hemma, och jag ska försöka klämma dem alla under det här året.

I Boktolvan blev Jonathan Tropper förste man ut, med den smått briljanta Sju jävligt långa dagar. Av honom vill jag definitivt läsa mer.

Ja, det blev visst två män till att börja med. Ovanligt för min del, då jag efter varje år konstaterar att det är kvinnlig dominans bland mina författare. Men det här är två män som jag gärna läser mer av, så kanske kan balansen jämnas ut lite tack vare dem.

 

One thought on “En bra start

Kommentera gärna!

