Läsning just nu

Jag läser just nu Simona Ahrnstedts De skandalösa. Jag tyckte väldigt mycket om hennes debut Överenskommelser, men av någon anledning har jag ännu inte läst hennes andra bok Betvingade. Det blir ju så ibland tyvärr, att trots att man tycker väldigt mycket om en bok missar man sedan att läsa mer av samma författare. Det var ju en av anledningarna till att jag i år startade Författarefemman, för att se till att återigen möta de författare som jag tidigare läst och gillat.

Så nu blir det alltså mer Simona Ahrnstedt och jag ser fram emot historisk romance!

Kommentera gärna!

